اگر شما نیز به دنبال خرید کرکره برقی هستید احتمالا یکی از اولین سوالاتی که برای شما ایجاد می شود درباره قیمت کرکره برقی نحوه محاسبه آن است. آشنایی و اطلاع قبلی از قیمت ها و رنج قیمت کرکره برقی می تواند شما را در یافتن بهترین محصول مناسب خودتان با بهترین هزینه یاری کند . البته حتما در نظر داشته باشید با وجود نوسانات قیمت بازار بهتر است پیش از خرید کرکره برقی یکبار دیگر قیمت ها را بررسی نمایید. در تئین قیمت کرکره برقی عوامل بسیار موثر است . در ادامه این مطلب ه همه هزینه هایی که خرید کرکره برقی برای شما دارد می پردازیم  و لیستی از انواع کرکره برقی همراه با قیمت آن آن ها ارائه می کنیم.

برای خرید کرکره برقی چه هزینه هایی لازم است؟

مجموع هزینه ای که برای خرید یک کرکره برقی کامل پرداخت می کنید شامل هزینه تیغه کرکره برقی ،‌هزینه شفت و آهنکشی،‌هزینه آهن ،‌هزینه موتور کرکره برقی و حمل  نقل می باشد. همچنین برای نصب کرکره برقی مبلغی را لازم است برای دستمزد در نظر داشته باشید. برخی شرکت های تولید کننده کرکره برقی خود می توانند نصاب مناسب و ماهر را به شما معرفی نمایند اما در صورت عدم تمایل  می توانید این کار را به شخص دیگری بسپارید البته نکته ای را در نظر داشته باشید. 

قیمت کرکره برقی

نصاب کرکره برقی 

یکی از مهم ترین نکاتی که برای نصب کرکره برقی وجود دارد مهارت نصاب کرکره برقی است بار ها این مسئله پیش آمده است که به دلیل عدم نصب اصولی کرکره برقی دچار آسیب شده است و تمام هزینه شما هدر می شود. بنابراین این کار را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی 

برای تعیین قیمت کرکره برقی لازم است هزینه هر کدام از موارد لازم را به صورت جداگانه محاسبه و مجموع آن را در نظر بگیرید. برای تعین قیمت تیغه کرکره برقی باید قیمت تیغه را ضرب در مساحت دهنه کنید. به این منظور فرمول زیر را انجام دهید:

هزینه تیغه کرکره = ارتفاع × عرض دهنه × قیمت تیغه کرکره 

تیغه کرکره انواع متفاوتی دارد که هر کدام از نظر وزن ، امنیت ، طرح و قیمت با هم متفاوت اند. ساختار برخی تیغه ها با استراتژی های متفاوتی تولید شده است که ویژگی های جدیدی ایجاد میکند. برای مثال تیغه های کرکره لوکس ضد سرقت است و امنیت بیشتری دارد. این کرکره ها با میله آهنی و ابزار های دیگر نیز باز نمی شود. در این قسمت تیغه های لوکس برند هوکارت را مشاهده نمایید.

محصولات 

درباره درب ضد سرقت ایران کابر بیشتر بخوانید.

محاسبه قیمت کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی 

موتور کرکره برقی یکی از اجزای مهم در ساختار کرکره برقی است. موتور ها انواع مختلفی دارند که می تواند ایرانی یا خارجی باشد. موتور های کرکره برقی کیفیت های مختلفی دارند و با توجه به قدرت و ساختارشان انتخاب می شوند. برای آن که موتور مناسب تیغه و کرکره مناسب فضای مورد نظر خود را انتخاب نمایید می توانید با مشاوران این زمینه مشورت کنید.

اندازه دهنه در قیمت تیغه موثر است. هرچه دهنه مغازه یا پارکینگ بزرگ تر باشد لازم است از تیغه های سنگین تر و در نتیجه از موتور های قوی تری استفاده کنید تا استحکام و قدرت لازم را داشته باشد. موتور های کرکره برقی می تواند ساید یا توبولار باشد. موتور های توبولار برای کرکره های سبک تر و با ابعاد کم مناسب اند. موتور های ساید اما در کرکره های سنگین تر بکار می روند. قیمت موتور کرکره برقی به دلیل نوسانات زیاد قیمت در بازار و رقابتی بودن آن لازم است به روز تایین شود برای اطلاع از قیمت موتور کرکره برقی تماس بگیرید.

سایر هزینه ها 

سایر هزینه های باقی مانده شامل شفت ، آهن کشی ،‌ و ریل کرکره برقی است. هزینه ارسال همانطور که می دانید بر عهده خودتان است و بیشتر شرکت ها و کارخانه ها کرکره برقی را درب کارخانه تحویل می دهند. این هزینه ارسال با توجه به فاصله شما تا کارخانه یا انبار محاسبه می شود. خوشبختانه یکی از مزایای شرکت هوکارت نمایندگی ها و پشتیبانی در شهر های زیادی از ایران است که این مسئله هزینه ارسال را برای شما به مقدار زیادی می کاهد. 

هزینه ریل کرکره برقی نیز به صورت زیر محاسبه می شود:

طول دهنه × عرض دهنه ×‌هزینه ریل کرکره برقی 

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی 

قیمت کرکره برقی ۹۸

همانطور که می دانید نرخ تورم بر افزایش قیمت همه محصولات موثر است . پس از این مسئله بگذریم اما به دلیل مصرف آهن و آلومینیوم در ساخت تیغه های کرکره با توجه به نوع تیغه افزایش قیمت آهن و آلومینیوم می تواند به طور مستقیم باعث افزایش قیمت کرکره برقی شود. البته عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت کرکره برقی موثر است.

چرا کرکره برقی ارزان خوب نیست؟؟

با وجود شرایط پیچیده اقتصادی بیشتر افراد به دنبال خرید های اقتصادی هستند تا هزینه کمتری پرداخت نمایند. اما ضرب المثلی انگلیسی وجود دارد که می گوید آنقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم . این ضرب المثل در بیشتر موارد مثال درستی است بار ها پیش آمده است که با خریدن وسیله ای ارزان قیمت و خراب شدن و آسیب آن مجبور به پرداخت هزینه بسیار بیشتری شده ایم. کرکره برقی نیز از آن دسته محصولاتی است که بهتر است دقت بیشتری در خرید خود داشته باشید.

این که یکبار هزینه بیشتری پرداخت نمایید و کرکره با کیفیت تهیه کنید بهتر است تا با هزینه کم تر محصولی را بخرید که هر روز باید برای تعمیر و نگه داری آن هزینه کنید . تازه اگر طول عمر کوتاه تر این محصولات را فاکتور بگیریم . برند های مختلفی انواع کرکره برقی با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی تولید می کنند. در ایران کابر می کوشیم محصولات با کیفیت و مستحکمی را به مشتریان عزیز ارائه کنیم. در این راستا در این فروشگاه کرکره های برند هوکارت یکی از برند های معتبر و به نام در تولید درب و پنجره اتوماتیک ارائه می شود. این کرکره ها در رنگ ها و طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید و عرضه می شود. قیمت تیغه های کرکره هوکارت را با قیمت های ۶۵۰ تا ۱۵۰۰ تومان می توانید در محصولات فروشگاه مشاهده نمایید.

در انتهای مقاله اگر درباره نحوه ثبت سفارش و یا انتخاب بهترین نوع کرکره مناسب استفاده خود سوالی دارید می توانید در واتس اپ از پشتیبانان فروش سایت مصالح ساختمانی ایران کابر سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

درباره این مقاله :
کرکره برقی لوکس ضد سرقت 90
نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی 
تاریخ بروز رسانی مقاله :
جدید ترین مقالات ایران کابر :
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
مکالمه را شروع کنید
سلام وقت شما بخیر! برای چت در WhatsApp پشتیبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.